juliaiafrika.blogg.se

- följ mina upplevelser som volontär i Ghana!

Med buller och brak

Kategori: Allmänt

Blixten slog ned i vart hus igarkvall, Det kanns som om jag fortfarande har hjartat i halsgropen. Jag satt i sangen och laser och lyssnar pa musik nar jag hor varldens storsta small. Jag skriker till och klammrar mig fast vid sangstommen. Gnistor flyger fran elutaget vid fonstret och det blixtrar till, en riktig urladdning. Jag sitter pa sangen och undrar vad som egentligen hande sa jag tar mig upp och kikar ut genom dorren och moter en minst lika skramd Mikael i korridoren. Han hade ocksa haft blixten inne hos sig i rummet bredvid. Nora som for tillfallet stod i duschen nar blixten slog ned sager att hon kande av en liten elektriskchock i vattnet pa golvet. Det var riktigt laskigt, det gick bara att skratta at det for det var sa overkligt.

KOMMENTARER:

  • Ying säger:
    2014-04-24 | 22:05:49

    Läskigt! Tur att ingen blev skadad. Cool grej att varit med om, kan man berätta för barnbarnen sen! ;)

Kommentera inlägget här: