juliaiafrika.blogg.se

- följ mina upplevelser som volontär i Ghana!

En nödsituation är nu löst

Kategori: Byggprojekt, Donationer, Glädjeämnen, Zua Childrens Home

 
 
 
Tack alla fantastiska nära och kära som har skänkt pengar till toan. Jag och Emilia är så tacksamma och kan nu meddela att toan är äntligen färdig. Pastorn ringde för någon dag sedan och berättade den goda nyheten. Dörrarna hann inte komma på innan jag åkte hem men nu finns de där. Han lovade att skicka mig en bild på det färdiga resultatet men det är lättare sagt en gjort då han måste ta dit en fotograf för han har ingen egen kamera. Så kanske inom en månad så kan jag dela med mig av det slutgiltiga resultatet. Det viktigaste är att barnen kan börja använda den och det kan de nu. Jag är skitnöjd med resultatet!
 
 
 
 
 
 
Visst blev den fantastiskt fin! Barnen målade den helt själva! Tack igen för alla bidrag, ni har bidragit med mycket för att underlätta livet för barnen på barnhemmet.
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: